Sötongar !

Hej svejs i lingon skogen :P
Nu har jag ju inte bloggat på nästan en vecka, men va gör de när de inte är så jätte många som läser.. ?
Haha
Men ni som fortfarande läser, här kommer lite info om mig.

Veckan har bestått utav massa jobb och någon fritid har jag nästa inte haft.
Va på backaplan en sväng med Veronica och Joline efter att jag lämnat Melina på dagis. Sen jobbat, jobbat och åter jobbat.
Guuud va tjatigt de blev nu men men.
Helgen har jag i alla fall varit ledig. :)
Så i lördags va vi en sväng på Rusta och kollade efter tapeter till den nya lägenheten, men vi kunde inte komma överräns om vilka vi ville ha så de blev inga :P
Sen har vi spackat lite, efter som vi hade massa hyllor på väggen i denna lägenheten.

Idag har Melina varit med min moster nästan hela dagen.
Men efter att vi hämtade henne så åkte vi hem till Veronica, Jonas och lilla Joline. Överraskade dom. :P
Hahahahah dom hade ingen aning om att vi skulle komma och när vi ringde på i porttelefonen så förvrängde Nicke sin röst och låtsades att han va en granne eller nåt. :P
Väl uppe vid deras dörr, så höll Nicke för nyckelhålet så dom vågade inte öppna dörren :P Haha
Men jag fick lite dåligt samvete. Så ja ropade i brevlådan att de va vi =)
Joline blev helt överlycklig när hon såg Melina. <3
Dom är så gulliga tillsammans.
Håller varandra i handen, pussas och kramas hela tiden.. :) ÅÅÅÅ BLIR GALEN, DOM E SÅ GOA SÅ MAN HAR LUST ATT KÄKA UPP DOM =D

I morgon kommer antagligen V & J på besök, så flickorna kan busa lite mer :) Läängtar <3
Nu ska ja kolla tv.. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0