Karater fylla :P

Hahahah...

Nää men fan va kul jag hade de igår asså.
Blev som en inpuls grej. Hannah ringde och fråga om vi skulle gå ut.
Jag kännde inte riktigt för de från början, men när jag hade fått i mig en och två cider så blev ja taggad.
Åkte hem till Frida, där de va lite förfest.
Nicola va även där med. Har varken sätt Nicola eller Frida på hur länge som helst.
Så de va väldigt kul.
Jag Nicola och Hannah åkte in till stan. Där de först blev en cider på Golden days. Sedan gick vi vidare till parken där vi mötte upp en större del utav min släckt.
Bland annat pappa, älsklingen, farbror, Kusin och många många fler. :)
Hade sviiiin kul vekligen. Dansa loss, vilket jag tjatat om sååå länge nu att jag vill göra.  :P

Blev riktigt sur på en tjej som stod och klängde på min pappa men som va väldigt otrevlig mot mig.
Fattar inte att man inte kan va lite trevlig. De va ju inte så att jag stötte på min egen pappa och och typ skulle bråka med mig om honom? Jag är ju fan hans dotter. =/
Tittade snett och knuffades flera gånger.  Såna puckade brudar de finns va.

Vid halv 5 tiden, ramlade de in massa poliser, dom lös me ficklampor under alla bord och stolar.
Strax efter tändes alla lamor och alla fick gå ut.
Fick höra att de hade vatit bombhot. =S
Hoppas att de va falskt alarm.. Men de lär man la höra inom kort.

Blev en sväng till 7 eleven.
Sen tog ja och älsklingen en svart taxi hem. Nicke somna i knäät på taxi gubben.. Haha.. 
Jag satt bak och fick dra upp honom flera gånger. 
Somna med en gång vi kom hem. 
Vid halv 11 tiden ingde svärmor och sa att hon skulle komma och lämna våran bil och Mellis. 
Ååååå tänkte jag, jag som bara sovit 5 timmar. 
Men men nu är ja rätt pigg. Och har fått pizza i buken ;) 
Melina ligge och sover middag. Och vi har nyss startat en film.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0