Måndag idag då..

Har varit lite halv seg hela dagen.
Gick upp vid halv nio, jag och Melina tog oss ett härligt bad.
Vilket verkligen behövdes för min del. Haha
Hände inte så mycket under morgonen, typ de vanliga.
Tvätta, frukost, tv, mys och lek..

Sen blev de en liten nap i ca 2 timmar, väldigt skönt ;)
Pratade med Emelie, så bestämmde vi att vi skulle gå ut och gå. Vi möttes på halva vägen och sen gick vi bara runt i Lövgärdet. Stannade och gunga på en lekplats. Sen va de dags att gå hem och laga mat.
Fick plockat i årdning lite och dammsugat med.
För i moorgon kommer de en tjej och kollar på lägenheten.
Får hoppas att hon får den och att hon kan flytta in i början på nästa månad.
Så vi kan slippa betala dubbelhyra.

Nu ska ja snart lägga mig i min ny bäddade säng. Och de ska bli sååå skönt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0