Ny vagn ?

Jag har fått massa gjort idag. Känner mig riktigt duktig :P

Adressändring, Fixat elavtal, Tvättat, Städat, Packat & Lagat mat.
Så höll jag på att bli galen på tanten som har hand om denna lägenheten.
Jag har försökt ringa henne i 2 veckors tid nu, lämnat medelanden men har inte fått något svar tillbaka. =/
Ringde säkert 7 gånger idag och lämna medelande efter medelande. Men ingen som ringde tillbaka..
Sista gången fick tjejen i växeln en utskällning. Och va hände ?
Jo jag blev kopplad derekt till den tanten jag försökt få tag på hela dagen.
Varför ska man behöva bli arg för att få någonting ?
Dom va ju så där smått glada om man säger så.. hahaha Men va fan, skyll er själva om ni inte gör rätt från början.
De slutade i alla fall med att jag fick tidigare utflyttning, vilket inerbär att vi slipper betala dubbelhyra :)
Så nu får vi bara hålla tummarna på att vi kan få nyckeln till våran nya lägenhet lite tidigare med.

Sen fick jag ett litet ryck att köpa ny vagn till Melina.
Tröttnade ganska fort på trehjulingen. Den är så jobbig att ha på buss / spårvagn.
Så ja kollade lite på blocket.
Hittade en enkel, lättkörd sulky. Billig va den med :)
Ja ska kolla på den i morgon, så får vi la se om Melina tycker om den med. Hehe..
Hon behöver inte ha något avanserat nu när hon endå går så mycket. Hon sitter ju bara i vagnen längre sträckor.

Tänkte ladda upp en bild på vagnen, men sidan vill inte sammarbeta med mig =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0