19/2

Fredag !
Inte för att de är något speciellt me fredagar för min del. Men de är skönt att veta att de är helg endå :P
Har plockat i årdning här hemma, och så har ja även skurat min stora toalett. Vilket verkligen behövdes.
Men men..
När ja sprang runt o plocka så kändes de så tomt överallt, jag behöver lite växter.
Så när Melina vaknat efter sin skönhetsömn. Så ska vi åka till Ikea och köpa något grönt att pynta mina fönster me. ;)
Måste komma på någonting att äta idag med.
Är sugen på kinamat men ja vet inte riktigt om vi har råd med det idag. =( Men de går ju att lösa på nåt sätt. ;p


I morse lagade jag och Melina pannkakor. :)
Hon fick vara med och hjälpa till, men så plötsligt nös hon rätt i smeten.. Hahaha
Mmm lite extra ingredienser som Veronica sa i telefonen.
Tur att de bara va jag o hon som skulle äta.
Men i alla fall efter en stund så börja hon blåsa bubblor med näsan. Och ja lyckades fånga de på bild. Haha !

                  
                                                   Mmm MYSIGT !!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gör du inget annat än att städa din toalett? :P

Fan va rolig bild, garvade jätte mycket. Att du hann få det på bild!! Hahah

2010-02-19 @ 23:56:24
URL: http://susannne.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0