21/2

SÖNDAGs MYYYS !

Ligger i sängen nu me min söta lilla dator i knäät.
Vi har nyss varit ute med Melina och åkt pulka, hade även me oss en låne hund. Heheh en busig liten valp.
De va nästan för kallt för att va ute, men de funkade en stund.
Matade fåglarna med lite gammalt bröd me.
Imorgon ska ja jobba på ett dagis i Olofstorp som vikarie.. Ska bli kul.
Hoppas bara de inte är allt för kallt ute, för detta är ett natur dagis. Så dom är ute i stort sätt hela dagen.
Inte riktigt min grej men de får funka, jag behöver verkligen pengarna.
Nu ska ja lägga mig och slappa en stund medans Melina sover middag. Sen blir de någon typ av middag och massa mys med min familj. <3

                  

Svar på komentar:
De är ofta jag säger att jag ska skura min toalett, men ofta jag skiter i de me.. Haha
Men sen tycker ja att de ska göras minst en gång i veckan. Men vem orkar de jämt då :P
Men jag försöker i alla fall.. Plus att jag har 2 toaletter me. Dubbelt jobb. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0