22/2

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKAOS ALABAMA.
haha
Alvarligt, va fan har hänt me Sverige ? De har ju varit snö sen i december. Och inte lite heller, nu lär de ju vara över 2 meter eller nåt.

Försda dagen på jobbet idag.
Missade spårvagnen, men hann precis till min buss. Och de va la jävla tur de annars hade ja fått väntat i 40 minuter ute i kylan.
Allt gick kanon under hela dagen. Och dom va väldigt nöjda me mig, och efter som ja bara är vikarie så kan ja ju inte räkna me heltid precis.
Men ja ska i alla fall få jobba onsdag-torsdag och även fredag denna veckan.
Sen är de bara att hoppas på fler tider. :)
Vid matbordet sitter ja själv me 6 utav barnen. Och vid lunchen så va de en utav de mindre som somnade utan att ja märkte de. Haha.
Ja höll på hälla upp mjölk till en utav dom andra.
Så de va bara till att gå och lägga henne :P Söööt !

Just nu sitter ja i mitt sovrum.
Nicke & Anti sitter och kollar på Panaroma aktivite. Jag verkligen hatar den filmen, efter som ja e så jäkla mörkrädd. Jag valde att inte kolla på den. För då kommer  ja ha en sömnlös natt. Haha..


                 


                      Här kommer en liten sommar bild nu mitt i snökaoset :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0