Alla <3 Dag

Hej där.
Tänker börja uppdatera min blogg nu igen pga en kompis till mig har flyttat till Australien, och hon ville gärna läsa om vad vi gör här hemma. :)

Man tappar ju lusten när man märker att folk inte läser lika mycket. Men de kan ju bero på att man inte haft något intresant att skriva om.
Får hoppas att de blir lite roligare nu då :P Haha
Och så ska ja börja ha me min kamera oftare me, så blir de lite roligare med bilder..




                                               ALLA HJÄRTANS DAG

Inatt har vi varit barnlediga, och de kändes tomt när man vaknade. Ingen som stod i sin säng och ropade ´mamma´ !!
Trode jag skulle sova till i alla fall 11 eller nåt, men då vaknade jag 9 i morse och va jätte pigg istället. Så typiskt. Haha.
Snart ska vi åka hem till svärmor, pussa och gosa med min lilla prinsessa. Så ska vi även äta alla <3 dag middag där me. :)
Här kommer lite bilder från olika tillfällen.

                      
                             
                  Melina ute o leker i snön                     Busar i pizzerian i Rannebergen


         
                                       
Nyårsafton 2009-2010 Melina och Neo,                      Åker rulator me G-mormor
           ca 01.00 på natten     

                                                  


                                            Tjiiingeling badring

Kommentarer
Postat av: Helle

Hej underbara människa :) Vad glad att jag är att du bloggar! Så himla söt är du. Jag önsade att jag kunde läsa oftare. Men nu är ja hos min Moster Eva. Och hennes datpr fungerar iaf! Den går snabbt och bra. Hoppas ni har det bra där hemma. Jag sakner er som tusan. Jag själv måste börja planera vart jag skall resa.. Jag vill dra mig upp till Bariär reven.. (hur det nu stavas) Men det är en av världens mest vackraste platser! Så dit måste jag åka. Snorrkla lite du vet ;)



Puss på dig och pussa Melina från mig.. xoxox

2010-03-02 @ 04:22:10
URL: http://glife.se/helle
Postat av: Ängeln ...

Försök att lägga din energi på dig själv, har man en bra självkänsla så behöver man inte andras bekräftelse och då känner man sig inte så ensam heller. Du är grym som mamma och helt underbar som vän. Jag är stolt och tacksam för att jag har fått lära känna dig Nadja. Du kommer aldrig att vara ensam även om de kan kännas ibland. Kraam med två a ...

2010-04-21 @ 12:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0