1 mars

Goddagens.
Nu har ja inte skrivit på några dagar.
Men ja har jobbat och sen har man inte hunnit me så mycket mer på kvällarna, mer än att laga mat och gosat me min lilla prinsessa.

Fredag:
Efter jobbet mötte jag Malin i Ac. Sen åkte vi hem till mig och gjorde oss i årdning.
Vi fick ta buss/spårvagn hem till Veronica.
Veronica hade födelsedags fest (förfest) :)
Jag och Veronica headbanga loss och dansa som galningar. Vilket inte är ovanligt när vi ses. Haha..
Vi blir som barn på nytt.
Men i alla fall, vi åkte vidare in till stan. Och gick in på PARKEN.
Jag drog en liten fuling för vakten. Och sa att min pappa hade sagt till mig att nästa gång ja kom till parken så skulle jag hälsa från honom. :P
Men de hade han inte alls sagt.. Haha Men jag kom i alla fall in gratis. Och de va ju bra de efter som ja inte hade/har så mycke pengar.. Kände mig bara lite dum, efter som tjejerna fick vänta på sin tur i kön och sedan betala. Jag hade svin kul och de hoppas och tror ja de andra me hade, de såg ut så i alla fall. =D
Vi tog spårvagnen hem vid 3 tiden.
Och i Angered mötte jag upp Nicky och Persson.
Fick åkta med deras taxi upp till Rannebergen. Min buss skulle inte gå förens efter en halvtimma.
Sen gick ja bara hem o la mig och somnade som en stock.

Lördag:
Kom inte upp ur sängen för än klockan va 15:00
Tog mig en dusch, sedan åkte vi och storhandla.
Sen kom Antti, Fia och Elin hem till oss och käka middag och vi kollade på melodifestivalen.
Jag somnade på soffan. Va helt slut. Haha

Söndag:
Storstäda och bakade en äpplepaj med lite björnbär i.
Kenneth & Therese kom förbi på en fika.
Hände inte så mycke mer kul den dagen.. :P

Idag:
Fick lite sovmorgon, Melina vaknade strax innan 9.
Nu sitter vi och kollar på Teletubbeies och väntar på Veronica & Joline.
Sen blir de vofflor :) Mumms.


Här kommer några bilder från i fredags..

                  
                             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0