12/3

Goood day..
Jaaapp då va de fredag..
Och ? Va gör de, jag har fredag hela veckan :P

I morse åkte vi hem till min mamma/mormor och hälsa på. Jag fick massa fina ljus lycktor :)
När vi kom hem blev de en tupplur.
Melina har nyss vaknat, och har sovit i 3 timmar. Och ja slumrade i 2 timmar :)
Snart kommer hanney hem och då får vi se vad som händer idag/kväll..
Min förkylning verkar fan inte vilja släppa, så jävla jobbigt.

Jaja men nu ska jag ta och kolla om vi ska göra någon mat idag, börjar bli hungrig.

                                 Här är mina fina ljus skålar. :)
          
Häromdagen när jag hade gjort pannkakor till Melina, så skulle hon ta sockerskålen och hälla på socker själv på pannkakan, men de slutade såhär ;p Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0