23/3

Tillbaka igen..
Melina har legat me feber nu igen för 3je gången på typ en månad. Så jobbigt.
Men nu är hon bra igen, hoppas de kan vara de nu ett bra tag till. Man blir så inlåst när man har ett sjukt barn att ta hand om.  
Så i morgon ska hon tillbaka till dagis igen, och ja ska försöka passa på att röja i mitt förråd.
Blev inget me de förra veckan som ja hade tänkt. För då jobbade jag.

Men men snart måste vi se till att komma iväg till bushuset me Veronica och Joline me. Vi har lovat de så länge men antingen så har de varit feber, eller jobb..
Sen ska vi ha påskpyssel en dag me. Får se när man ska klämma in de. Melina går ju på dagis, och Joline börjar på dagis nu i veckan.
Upptagna ungar vi har.. Haha :)

Ikväll kanske vi ska ner till Madde & Casper och dricka te och äta kvälls macka.
De är me någonting som inte blivit av pga att Melina har haft så mycke feber.
Nog tjötat om de. :P

I helgen blir de utgång me miss-Sofia som fyller 25 och hennes vänner.
Och så har ja tjatat lite på min sköna-böna (Veronica) att hon ska me.
De behövdes inte tjata så mycke.. :P Tror hon endå va lite sugen på att hänga på haha..!


Nu ska ja få liv i min sömntuta som snart sovit middag i tre timmar, sen är de dags att börja me maten..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0