30/3

Sitter i köket nu och tjötar lite på msn.
Köket.. Haha jag brukar ligga i sängen vid den här tiden med datorn i knäät och typ halv sova.

Va ute med failjen Turunen & vänner i lördags. :) Väldigt trevligt men jävligt tråkigt ställe vi hamna på.
Men de va ju trevligt umgänge så de funka endå.
Att stort PLUS (+) till er som inte drack en droppe alkohol.
Antti va snäll och körde oss både till stan och hem på natten.. LYX.. :)

Dagen efter är ju aldrig rolig, men ja mådde endå huvsat bra.. Haha
Slappa framför teven hela dagen och på kvällen blev de mys hemma hos Madde.
Från i måndags har de inte hänt så mycke i mitt liv, vilket de inte brukar göra heller. Promenerade me stumpan och Susanne runt möllnesjön. Plocka lite påskris.
Och idag har jag passat på städa i förrådet medans Mellis va på dagis.

Imorgon ska vi upp innan grisen skiter. Jag ska åka me Mellis till dagis, sedan ska ja vidare till mitt dagis och ha lite påsk firande me alla barnen som förmodligen kommer va lite utklädda me :) Nog me de nu. Nu är de strax dags att hälsa på sängen som väntat på mig hela dagen. Eller jag har rättare sagt väntat på sängen.. =P

Nattis alla små troll !

               
       Lite bus innan utgången i lördags ;) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0