9/3

God kväll alla rump nissar.
Idag fick ja oväntat besök utav min älskade Veronica. Helt barnfria va vi med :)
Såå mysigt. De händer inte ofta. I alla fall inte när vi är i nycktert tillstånd. Haha
Vi käka lite frukost, och sen blev de en snabb fika innan vi skulle stressa i väg och hämta flickorna.
Melina på dagis och Joline som hade sovit hos sin farmor. :)
De måste vi göra om fler gånger. <3

Vi satt och prata om olika drömmar som vi hade/har. Typ om man vinner massa pengar..
Så nu har vi bestämt att när någon utav oss vinner mycke pengar. Så ska vi åka över till Spanien eller Grekland T.ex bara över dagen och lägga oss vid stranden och sola med en drink i handen, och sedan hem igen och hämta ungarna på dagis. Eller nää de kom vi ju på att killarna får göra. Hahahah !!!!
Men detta SKA VI göra då den dagen inträffar. :p

Nää tillbaka till verkligheten igen.
Melina har som sagt varit på dagis idag, tillbaka igen efter sjukdommar o skit.
Jag har inte gjort mycke nytta mer än att plugga på teorin och lagat mat. Haha
Tänkte att jag i morgon skulle börja rensa ut i vårat förråd. Men de får vi se i morgon, va jag är på för humör.
                                                                  Natti Natti !!

                                               
                  Fixar me maten..          Medans              Melina målar.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0