Fursvunnen.. ?

Nu kommer en rolig historia, som från början inte alls va rolig :P

Jag fick ett samtal från min granne Merie igår vid 11 tiden. Hon frågade ifall hennes son Antti va hemma hos oss.
Men de va han inte.
Han hade tydligen pratat me sin syster vid 9 tiden och sagt att han skulle komma hem strax.
Men efter 2 timmar börja dom bli oroliga ifall de hänt honom någonting.
Vi alla ringde honom hur många gånger som helst, men inget svar.. =/
Jag somnade inte förens vid halv 4 i morse, bara för att ja blev så orolig.
Halv 8 i morse ringde Marie igen, och de första ja frågade henne va i fall han kommit hem ?
Men NEJ ingen Antti..
Fy fan nu började de bli otäckt. Jag sa till Marie att hon kunde ringa 11414 och fråga va hon skulle göra.
De är ett nummer till polisen man kan ringa.
Dom ställde massa frågor och tog hans nummer, mer kunde dom inte göra. Sedan sa dom att hon skulle göra än anmälan vid 12 om hon fortfarande inte hört någonting.
Vid halv 9 ringde hon tillbaka till mig igen och berättade att han hade ringt henne och frågat varför han hade så jävla många missade samtal för..
Han hade tyligen åkt hem till en kompis istället för att åka hem och somnat där me.
Hahah han måste känt sig dum, så som vi jobbat oss.
Men nu är han i alla fall hemma igen. :P

Jaja men idag har de inte hänt mycke mer än att ja fick städa hela mitt kök efter att ha tappat ut en hel vällingflaska i natt.. =/
Passade på att byta sängkläder och lite annat städ me. Så nu är de rent här igen :)

Ha en trevlig kväll alla som vet vart ni befinner er. Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0